måndag 18 november 2013

Kvalitetstid

På morgonen när jag lämnat barnen i skolan, åkte jag och Fiffi till skogen. Här njuter vi!      MIN KVALITETSTID :-)
Vi lekte kurragömma ( hon är en duktig spårhund vill jag lova)  och hittade mig alla gångerna- tills hon plötsligt bara gick rakt förbi mig. Jag var precis bredvid  när hon bara fortsatte med nosen bland löven. Jag förstod ganska snart varför :-o Hon hade spårat upp en fasan. Tydligen var den roligare än mig!!!! Men hon blev totalt förskräckt när den plötsligt flaxande upp framför henne och sprang rakt till mig :-D fina lilla Fiffi. 
Och jag slår på trumman för bilbälte till hund!!!
Lag på detta numera och herregud - kostar bara 150 spänn. Vi med många barn har inte plats för bur i bilen men alltid bälte på fiffi!!!! 
GODMORGON PÅ ER! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar