fredag 31 januari 2014

Sista kvĂ€llen ...😱

IkvĂ€ll ska jag bara njuuuuta av min lilla Ă€lskling Fiffi. Imorgon fm Ă„ker vi tvĂ„ till HĂ€ssleholm . DĂ€r kommer hon Ă€ntligen fĂ„ visa Petra sin fina runda mage.  ❤️
Vi gissar lite hĂ€r hemma pĂ„ hur mĂ„nga valpar hon har och vilka fĂ€rger dom har. De flesta gissar pĂ„ 6 och 7 . TvĂ„ röda, tvĂ„ svarta och resten liver, liver/tan . Jag har hela tiden tĂ€nkt att hon kommer fĂ„ 5. en röd, en svart  och resten liver , liver /tan . Jag vet inte om de har möjlighet att fĂ„ liverroan men i min dröm inatt fick hon en sĂ„dan 😳 
Det Ă€r gott att veta att Fiffi kommer fĂ„ trĂ€ffa alla sina cockerkompisar igen! DĂ„ trivs hon. Jag ska skicka med min kamera sĂ„ hon om hon vill och hinner kan fota och filma.  Nu ska jag mysa!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar